HEART Logo HUTE Logo

HEART Hyokyo Institutional Repository >
E 連合学校教育学研究科 >
e.2 紀要 >
教育実践学論集 >
13 >

Files in This Item:

File Description SizeFormat
AA114330270130021.pdf2.66 MBAdobe PDFView/Open
Title: 理科授業における場面解決型の作問指導における思考過程 : 問題推敲時の思考が問題に表出されることによる表現力としての評価可能性の検討
Other Titles: リカ ジュギョウ ニオケル バメン カイケツガタ ノ サクモン シドウ ニオケル シコウ カテイ : モンダイ スイコウジ ノ シコウガ モンダイ ニ ヒョウシュツ サレル コト ニヨル ヒョウゲンリョク トシテノ ヒョウカ カノウセイ ノ ケントウ
Thinking Process of problem-solving-oriented problems created by learners in a science class : Investigations of a possibility to assess students through those problems when the learners polish off them
Authors: 平田, 豊誠
松本, 伸示
ヒラタ, トヨセイ
マツモト, シンジ
HIRATA, Toyosei
MATSUMOTO, Shinji
Keywords: Science Studies
Assessment
Junior High School
Problem Created
Dynamics
Issue Date: Mar-2012
URI: http://hdl.handle.net/10132/3949
Appears in Collections:13

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10132/3949

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback