HEART Logo HUTE Logo

HEART Hyokyo Institutional Repository >
A 学校教育研究科 >
a.2 紀要 >
兵庫教育大学研究紀要(~49巻) >
42 >

Files in This Item:

File Description SizeFormat
AA119847890420010.pdf15.45 MBAdobe PDFView/Open
Title: 小学校ものづくり科における児童の授業に対する感想文の分析 : 東京都大田区研究開発指定学校(2004~2006) における実践の事例検討
Other Titles: ショウガッコウ モノヅクリカ ニオケル ジドウ ノ ジュギョウ ニ タイスル カンソウブン ノ ブンセキ : トウキョウト オオタク ケンキュウ カイハツ シテイ ガッコウ 2004~2006 ニオケル ジッセン ノ ジレイ ケントウ
An Analysis of Pupils’ Reflections in Technology Learning at Elementary School : A Case Study of Experimental School Project implemented in Ohta-Ku,Tokyo from 2004 to 2006
Authors: 森山, 潤
加藤, 信博
中原, 久志
上之園, 哲也
土井, 康作
モリヤマ, ジュン
カトウ, ノブヒロ
ナカハラ, ヒサシ
ウエノソノ, テツヤ
ドイ, コウサク
MORIYAMA, Jun
KATO, Nobuhiro
NAKAHARA, Hisashi
UENOSONO, Tetsuya
DOI, Kosaku
Keywords: 小学校
ものづくり学習
テキストマイニング
児童の意識
Elementary School
Technology Learning
Text Mining
Pupils’ Consciousness
Issue Date: Feb-2013
URI: http://hdl.handle.net/10132/3936
Appears in Collections:42

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10132/3936

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback