HEART Logo HUTE Logo

HEART Hyokyo Institutional Repository >
A 学校教育研究科 >
a.2 紀要 >
兵庫教育大学研究紀要(~49巻) >
39 >

Files in This Item:

File Description SizeFormat
AA119847890390006.pdf9.22 MBAdobe PDFView/Open
Title: 特別支援学校における教師と児童のインタラクション : 重複障害学級における児童の反応に応じる教師発話・表現の分析
Other Titles: トクベツ シエン ガッコウ ニオケル キョウシ ト ジドウ ノ インタラクション チョウフク ショウガイ ガッキュウ ニオケル ジドウ ノ ハンノウ ニ オウジル キョウシ ハツワ ヒョウゲン ノ ブンセキ
Teacher-Student Interaction in a School for children with special needs ; Expressivity of teachers' responses to Children with Profound Intellectual and Multiple Disabilities
Authors: 高野, 美由紀
有働, 眞理子
タカノ, ミユキ
ウドウ, マリコ
TAKANO, Miyuki
UDO, Mariko
Keywords: 重度・重複障害
インタラクション
特別支援学校
教師
Profound Intellectual and Multiple Disabilities
Interaction
Schools for special needs
Teachers
Issue Date: Sep-2011
URI: http://hdl.handle.net/10132/3812
Appears in Collections:39

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10132/3812

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback