HEART Logo HUTE Logo

HEART Hyokyo Institutional Repository >
H 学校教育研究センター >
h.2 紀要 >
学校教育学研究(~26巻) >
21 >

Files in This Item:

File Description SizeFormat
AN1007009802102.pdf1.32 MBAdobe PDFView/Open
Title: 小学校教員養成スタンダーズに基づく実習到達基準から捉えた実習成果と課題(II)-実地教育IIIに注目して-
Other Titles: ショウガッコウ キョウイン ヨウセイ スタンダーズ ニ モトヅク ジッシュウ トウタツ キジュン カラ トラエタ ジッシュウ セイカ ト カダイ II ジッチ キョウイク III ニ チュウモク シテ     
Study on Student Teachers’ Outcomes Using Attainment Benchmark for Practice Teaching Based on Teacher Standards for Elementary School Teacher Training Programs (II):The Case of Practice Teaching III
Authors: 別惣, 淳二
渡邊, 隆信
長澤, 憲保
中田, 高俊
加藤, 久恵
上西, 一郎
ベッソウ, ジュンジ
ワタナベ, タカノブ
ナガサワ, ノリヤス
ナカタ, タカトシ
カトウ, ヒサエ
ウエニシ, イチロウ
Besso, Junji
Watanabe, Takanobu
Nagasawa, Noriyasu
Nakata, Takatoshi
Kato, Hisae
Uenishi, ichiro
Keywords: 小学校教員養成スタンダーズ
実習到達基準
実習成果
実地教育III
質問紙調査
Teacher Standards for Elementary School Teacher Training Program
Attainment Benchmark for Practice Teaching
Student Outcomes of Practice Teaching
Practice Teaching III
Questionnaire
Issue Date: Mar-2009
URI: http://hdl.handle.net/10132/3328
Appears in Collections:21

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10132/3328

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback