HEART Logo HUTE Logo

HEART Hyokyo Institutional Repository >
H 学校教育研究センター >
h.2 紀要 >
学校教育学研究(~26巻) >
20 >

Files in This Item:

File Description SizeFormat
AN100700980200003.pdf877.92 kBAdobe PDFView/Open
Title: 説明的文章の学習指導における複数教材活用の視点
Other Titles: セツメイ テキ ブンショウ ノ ガクシュウ シドウ ニ オケル フクスウ キョウザイ カツヨウ ノ シテン
Points of Using Plural Writings for Instruction of Reading Expository Writing
Authors: 吉川, 芳則
キッカワ, ヨシノリ
Kikkawa, Yoshinori
Keywords: 説明的文章
学習指導
複数教材
教材選定
教材の活用
expository writing
learning guidance
plural writings
selection of writing
use of writing
Issue Date: Mar-2008
URI: http://hdl.handle.net/10132/2656
Appears in Collections:20

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10132/2656

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback