HEART Logo HUTE Logo

HEART Hyokyo Institutional Repository >
E 連合学校教育学研究科 >
e.2 紀要 >
教育実践学論集 >
22 >

Files in This Item:

File SizeFormat
kyoikujissen2203.pdf2.15 MBAdobe PDFView/Open
Title: 「教師用RCRT」と生徒の「ストレングス(強み)アプローチ」による学級担任の生徒認知の変容
Other Titles: Changes in Cognition of the Classroom Teacher Using “Roll Construct Repertory Test for Teachers” and “Strength Approach”
Authors: 渡邉, 信隆
ワタナベ, ノブタカ
Watanabe, Nobutaka
Keywords: 児童生徒認知
教師用RCRT
ストレングス(強み)
ステレオタイプ
Issue Date: Mar-2021
Publisher: 兵庫教育大学大学院連合学校教育学研究科
URI: http://hdl.handle.net/10132/19467
Appears in Collections:22

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10132/19467

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback