HEART Logo HUTE Logo

HEART Hyokyo Institutional Repository >
A 学校教育研究科 >
a.2 紀要 >
兵庫教育大学学校教育学研究(27巻~) >
33 >

Files in This Item:

File SizeFormat
gakkokyoiku_vol33_24.pdf1.45 MBAdobe PDFView/Open
Title: STEM/STEAM 教育の観点から見た小学校プログラミング教育の在り方に関する研究課題の展望
Other Titles: Perspectives on Research Issues Regarding the Ideal Way of Elementary School Programming Education from the Viewpoint of STEM/STEAM Education
Authors: 黒田, 昌克
森山, 潤
クロダ, マサカツ
モリヤマ, ジュン
KURODA, Masakatsu
MORIYAMA, Jun
Keywords: 小学校
プログラミング教育
STEM/STEAM 教育
CS 教育
技術リテラシー
elementary school
programming education
stem/steam education
computer science education
technological literacy
Issue Date: 30-Nov-2020
Publisher: 兵庫教育大学
URI: http://hdl.handle.net/10132/19114
Appears in Collections:33

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10132/19114

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback