HEART Logo HUTE Logo

HEART Hyokyo Institutional Repository >
A 学校教育研究科 >
a.2 紀要 >
兵庫教育大学研究紀要(50巻~) >
57 >

Files in This Item:

File SizeFormat
AA1198478905700019.pdf2.1 MBAdobe PDFView/Open
Title: 地理における「持続可能性/持続可能な開発」の考え方の位置づけと指導―イギリスおよびドイツの中等教育前期地理教科書の分析―
Other Titles: Position and Teaching of “Sustainability/Sustainable Development” in Geography: Analysis of Secondary Geography Textbooks in England and Germany
Authors: 阪上, 弘彬
サカウエ, ヒロアキ
SAKAUE, Hiroaki
Keywords: 持続可能性/持続可能な開発
環境・経済・社会
地理教育
教科書分析
sustainability/sustainable development
ecology, economy & society
geographical education
textbook analysis
Issue Date: Sep-2020
Publisher: 兵庫教育大学
URI: http://hdl.handle.net/10132/19036
Appears in Collections:57

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10132/19036

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback