HEART Logo HUTE Logo

HEART Hyokyo Institutional Repository >
A 学校教育研究科 >
a.2 紀要 >
兵庫教育大学研究紀要(50巻~) >
57 >

Files in This Item:

File SizeFormat
AA1198478905700018.pdf2.18 MBAdobe PDFView/Open
Title: 学習アプリにおけるコミュニケーション機能による学習行動の継続促進効果およびその個人差(II):追試報告
Other Titles: Effect of Communication Function on Learning Behavior Duration and the Individual Differences in Learning Application II: Report of a Replication Experiment
Authors: 澤山, 郁夫
三宮, 真智子
寺澤, 孝文
サワヤマ, イクオ
サンノミヤ, マチコ
テラサワ, タカフミ
SAWAYAMA, Ikuo
SANNOMIYA, Machiko
TERASAWA, Takafumi
Keywords: 学習行動
継続
コミュニケーション機能
適性処遇交互作用
スマートフォン
learning behavior
duration
communication function
ATI(aptitude treatment interaction)
smartphone
Issue Date: Sep-2020
Publisher: 兵庫教育大学
URI: http://hdl.handle.net/10132/19035
Appears in Collections:57

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10132/19035

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback