HEART Logo HUTE Logo

HEART Hyokyo Institutional Repository >
A 学校教育研究科 >
a.2 紀要 >
兵庫教育大学研究紀要(50巻~) >
57 >

Files in This Item:

File SizeFormat
AA1198478905700009.pdf2.32 MBAdobe PDFView/Open
Title: より深い省察を促す模擬授業検討会のあり方に関する一検討―F. コルトハーヘンのALACT モデルを参照して―
Other Titles: Study on Review Sessions of Mock Lessons to Promote Deeper Reflection:Referring to F. Korthagenʼs ALACT Model
Authors: 奥村, 好美
伊藤, 博之
松本, 伸示
溝邊, 和成
宮田, 佳緒里
オクムラ, ヨシミ
イトウ, ヒロユキ
マツモト, シンジ
ミゾベ, カズシゲ
ミヤタ, カオリ
OKUMURA, Yoshimi
ITO, Hiroyuki
MATSUMOTO, Shinji
MIZOBE, Kazushige
MIYATA, Kaori
Keywords: 教師教育
より深い省察
ALACT モデル
模擬授業
teacher education
deeper reflection
ALACT model
mock lesson
Issue Date: Sep-2020
Publisher: 兵庫教育大学
URI: http://hdl.handle.net/10132/19026
Appears in Collections:57

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10132/19026

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback