HEART Hyokyo Institutional Repository >
A 学校教育研究科 >
a.2 紀要 >
兵庫教育大学研究紀要(50巻~) >
57 >
Title: | より深い省察を促す模擬授業検討会のあり方に関する一検討―F. コルトハーヘンのALACT モデルを参照して― |
Other Titles: | Study on Review Sessions of Mock Lessons to Promote Deeper Reflection:Referring to F. Korthagenʼs ALACT Model |
Authors: | 奥村, 好美 伊藤, 博之 松本, 伸示 溝邊, 和成 宮田, 佳緒里 オクムラ, ヨシミ イトウ, ヒロユキ マツモト, シンジ ミゾベ, カズシゲ ミヤタ, カオリ OKUMURA, Yoshimi ITO, Hiroyuki MATSUMOTO, Shinji MIZOBE, Kazushige MIYATA, Kaori |
Keywords: | 教師教育 より深い省察 ALACT モデル 模擬授業 teacher education deeper reflection ALACT model mock lesson |
Issue Date: | Sep-2020 |
Publisher: | 兵庫教育大学 |
URI: | http://hdl.handle.net/10132/19026 |
Appears in Collections: | 57
|
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10132/19026
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|