HEART Hyokyo Institutional Repository >
A 学校教育研究科 >
a.2 紀要 >
兵庫教育大学研究紀要(50巻~) >
57 >
Title: | 発達障害児に対するペアレント・トレーニング参加を通した大学院生への研修の効果―教師に対する保護者支援研修プログラムの検討― |
Other Titles: | Effect of Teaching Graduate Students Who Participated Parent Training for Children with Developmental Disabilities: Implication for Teacher Training Program for Parent Support |
Authors: | 岡村, 章司 オカムラ, ショウジ OKAMURA, Shoji |
Keywords: | ペアレント・トレーニング 発達障害 教師研修 保護者支援 parent training developmental disabilities teacher training parent support |
Issue Date: | Sep-2020 |
Publisher: | 兵庫教育大学 |
URI: | http://hdl.handle.net/10132/19025 |
Appears in Collections: | 57
|
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10132/19025
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|