HEART Logo HUTE Logo

HEART Hyokyo Institutional Repository >
A 学校教育研究科 >
a.2 紀要 >
兵庫教育大学研究紀要(50巻~) >
57 >

Files in This Item:

File SizeFormat
AA1198478905700008.pdf1.79 MBAdobe PDFView/Open
Title: 発達障害児に対するペアレント・トレーニング参加を通した大学院生への研修の効果―教師に対する保護者支援研修プログラムの検討―
Other Titles: Effect of Teaching Graduate Students Who Participated Parent Training for Children with Developmental Disabilities: Implication for Teacher Training Program for Parent Support
Authors: 岡村, 章司
オカムラ, ショウジ
OKAMURA, Shoji
Keywords: ペアレント・トレーニング
発達障害
教師研修
保護者支援
parent training
developmental disabilities
teacher training
parent support
Issue Date: Sep-2020
Publisher: 兵庫教育大学
URI: http://hdl.handle.net/10132/19025
Appears in Collections:57

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10132/19025

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback