HEART Logo HUTE Logo

HEART Hyokyo Institutional Repository >
A 学校教育研究科 >
a.2 紀要 >
兵庫教育大学研究紀要(50巻~) >
57 >

Files in This Item:

File SizeFormat
AA1198478905700001.pdf1.85 MBAdobe PDFView/Open
Title: 学校教育におけるマニュアル化を問い直す―マニュアルと型の比較から―
Other Titles: “Manualization” in School Education: Comparing Manual and Kata
Authors: 大関, 達也
吉國, 秀人
平野, 亮
谷口, 祥子
小野, 太郎
菊地, 歓
馮, 輝
オオゼキ, タツヤ
ヨシクニ, ヒデト
ヒラノ, リョウ
タニグチ, サチコ
オノ, タロウ
キクチ, カン
ヒョウ, キ
OZEKI, Tatsuya
YOSHIKUNI, Hideto
HIRANO, Ryo
TANIGUCHI, Sachiko
ONO, Taro
KIKUCHI, Kan
HYO, Ki
Keywords: 
マニュアル
学校教育
主体的・対話的で深い学び
Kata
manual
school education
proactive, interactive, and authentic learning
Issue Date: Sep-2020
Publisher: 兵庫教育大学
URI: http://hdl.handle.net/10132/19018
Appears in Collections:57

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10132/19018

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback