HEART Logo HUTE Logo

HEART Hyokyo Institutional Repository >
S 事務局 >
s.3 報告書 >
「理論と実践の融合」に関する共同研究活動成果報告書 >

Files in This Item:

File Description SizeFormat
komeda_2019.pdf998.48 kBAdobe PDFView/Open
Title: 小学校における「考える」過程の展開を意図した社会科教科書モデルの開発 : 小学校産業学習「水産業」の教科書分析をとおして
Other Titles: Development of Social studies textbook model in Elementary school for practice The process of thinking Through the Analysis of Fishery industry learning textbook
Authors: 米田, 豊
Komeda, Yutaka
Keywords: 社会科教科書モデル
「考える」過程
水産業学習
教科書分析
Social studies textbook model
The process of thinking
Fishery learning
Textbook analysis
Issue Date: 2019
Publisher: 兵庫教育大学
Description: 平成31年度「理論と実践の融合」に関する共同研究活動実績報告書
URI: http://hdl.handle.net/10132/18983
Appears in Collections:「理論と実践の融合」に関する共同研究活動成果報告書

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10132/18983

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback