HEART Logo HUTE Logo

HEART Hyokyo Institutional Repository >
J 発達心理臨床研究センター >
j.2 紀要 >
発達心理臨床研究 >
26 >

Files in This Item:

File SizeFormat
発達心理臨床研究_vol_26-14.pdf985.32 kBAdobe PDFView/Open
Title: 小学校高学年児童への認知再構成の介入効果の検討─自閉スペクトラム症的特性と不適応の関連から─
Other Titles: Consideration of the intervention effect of the cognitive reconstruction for elementary school children of upper grades -The relation between autism spectrum and the maladjustment-
Authors: 塩見, 豊
池田, 浩之
シオミ, ユタカ
イケダ, ヒロユキ
Shiomi, Yutaka
Ikeda, Hiroyuki
Keywords: 認知再構成
授業介入
自閉スペクトラム症
小学生
Cognitive reconstruction
class intervention
autism spectrum disorder
school child
Issue Date: Mar-2020
Publisher: 兵庫教育大学発達心理臨床研究センター
兵庫教育大学神戸ハーバーランドキャンパス臨床心理相談室
URI: http://hdl.handle.net/10132/18923
Appears in Collections:26

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10132/18923

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback