HEART Logo HUTE Logo

HEART Hyokyo Institutional Repository >
A 学校教育研究科 >
a.2 紀要 >
兵庫教育大学学校教育学研究(27巻~) >
32 >

Files in This Item:

File SizeFormat
gakkokyoiku_vol32_14.pdf2.92 MBAdobe PDFView/Open
Title: 身近な製品に込められたテクノロジーの科学的理解から改良・応用を図る小学校プログラミング教育の授業実践とその効果 : 扇風機モデルのプログラミングを題材にして
Other Titles: Implementation and Effectiveness of Elementary School Programming Education to Improve and Apply from a Scientific Standpoint of Embedded Technology in Familiar Products : Fan Model Programming
Authors: 黒田, 昌克
森山, 潤
クロダ, マサカツ
モリヤマ, ジュン
KURODA, Masakatsu
MORIYAMA, Jun
Keywords: 小学校
プログラミング教育
理科「電気の働きと利用」単元
テクノロジーの科学的理解
Issue Date: Nov-2019
Publisher: 兵庫教育大学
URI: http://hdl.handle.net/10132/18531
Appears in Collections:32

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10132/18531

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback