HEART Logo HUTE Logo

HEART Hyokyo Institutional Repository >
A 学校教育研究科 >
a.2 紀要 >
兵庫教育大学研究紀要(50巻~) >
55 >

Files in This Item:

File SizeFormat
AA1198478905500007.pdf2.63 MBAdobe PDFView/Open
Title: 家庭場面における行動問題を示す幼児児童の行動支援計画に関する教師研修の効果検討 : 保護者との協働による作成を仮定して
Other Titles: Evaluation of Teachers Training to Plan Behavioral Support in the Home Setting for Children with Behavior Problem : Assuming collaborative teacher-parent planning
Authors: 岡村, 章司
井澤, 信三
オカムラ, ショウジ
イサワ, シンゾウ
Okamura, Shoji
Isawa, Shinzo
Keywords: 行動問題
行動支援計画
教師研修
家庭場面
教師と保護者の協働
behavior problem
behavior support plans
teacher training
home setting
teacher-parent collaboration
Issue Date: Sep-2019
Publisher: 兵庫教育大学
URI: http://hdl.handle.net/10132/18193
Appears in Collections:55

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10132/18193

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback