HEART Logo HUTE Logo

HEART Hyokyo Institutional Repository >
J 発達心理臨床研究センター >
j.2 紀要 >
発達心理臨床研究 >
25 >

Files in This Item:

File SizeFormat
発達心理臨床研究25-9.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open
Title: 小学校高学年を対象とする学級全体への認知再構成の介入効果の検討 : 自閉スペクトラム症的傾向を視点に入れて
Other Titles: Investigation of intervention effects of cognitive reconstruction on classes for fifth graders : From the perspective of autistic spectroscopic trends
Authors: 塩見, 豊
池田, 浩之
シオミ, ユタカ
イケダ, ヒロユキ
Shiomi, Yutaka
Ikeda, Hiroyuki
Keywords: 認知再構成
授業介入
自閉スペクトラム症
小学生
Cognitive reconstruction
class intervention
autistic spectrumism
elementary school student
Issue Date: Mar-2019
Publisher: 兵庫教育大学発達心理臨床研究センター
兵庫教育大学神戸ハーバーランドキャンパス臨床心理相談室
URI: http://hdl.handle.net/10132/18114
Appears in Collections:25

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10132/18114

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback