HEART Hyokyo Institutional Repository >
J 発達心理臨床研究センター >
j.2 紀要 >
発達心理臨床研究 >
25 >
Title: | 小学校高学年を対象とする学級全体への認知再構成の介入効果の検討 : 自閉スペクトラム症的傾向を視点に入れて |
Other Titles: | Investigation of intervention effects of cognitive reconstruction on classes for fifth graders : From the perspective of autistic spectroscopic trends |
Authors: | 塩見, 豊 池田, 浩之 シオミ, ユタカ イケダ, ヒロユキ Shiomi, Yutaka Ikeda, Hiroyuki |
Keywords: | 認知再構成 授業介入 自閉スペクトラム症 小学生 Cognitive reconstruction class intervention autistic spectrumism elementary school student |
Issue Date: | Mar-2019 |
Publisher: | 兵庫教育大学発達心理臨床研究センター 兵庫教育大学神戸ハーバーランドキャンパス臨床心理相談室 |
URI: | http://hdl.handle.net/10132/18114 |
Appears in Collections: | 25
|
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10132/18114
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|