HEART Logo HUTE Logo

HEART Hyokyo Institutional Repository >
A 学校教育研究科 >
a.2 紀要 >
兵庫教育大学研究紀要(50巻~) >
54 >

Files in This Item:

File SizeFormat
AA1198478905400019.pdf9.34 MBAdobe PDFView/Open
Title: 流域を事例と したESD実践の検討
Other Titles: A Consideration of Lesson Plan on Education for Sustainable Development (ESD) Based on Watershed Concept
Authors: 阪上, 弘彬
南埜, 猛
吉水, 裕也
サカウエ, ヒロアキ
ミナミノ, タケシ
ヨシミズ, ヒロヤ
Sakaue, Hiroaki
Minamino, Takeshi
Yoshimizu, Hiroya
Keywords: 学習指導要領
持続可能な開発のための教育
SDGs
社会系教科
流域
the courses of study
ESD
SDGs
social studies
watershed
Issue Date: Feb-2019
Publisher: 兵庫教育大学
URI: http://hdl.handle.net/10132/17760
Appears in Collections:54

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10132/17760

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback