HEART Logo HUTE Logo

HEART Hyokyo Institutional Repository >
A 学校教育研究科 >
a.2 紀要 >
兵庫教育大学研究紀要(~49巻) >
29 >

Files in This Item:

File Description SizeFormat
AA119847890290002.pdf872.05 kBAdobe PDFView/Open
Title: プレイセラピー過程の象徴的観点からの読み取り : 登校を渋る小学1年生男児のセラピーをもとに
Other Titles: プレイセラピー カテイ ノ ショウチョウテキ カンテン カラノ ヨミトリ : トウコウ オ シブル ショウガク 1ネンセイ ダンジ ノ セラピー オ モトニ
Understanding the playtherapy process from the viewpoint of the symbols : A Playtherapy with the first grade boy who is difficult to go to school
Authors: 隈元, みちる
竹間, 智子
松本, 剛
上地, 安昭
クマモト, ミチル
チクマ, トモコ
マツモト, ツヨシ
ウエチ, ヤスアキ
Kumamoto, Michiru
Chikuma, Tomoko
Matsumoto, Tsuyoshi
Uechi, Yasuaki
Keywords: プレイセラピー
象徴
変容過程
playtherapy
symbols
transformation process
Issue Date: Sep-2006
URI: http://hdl.handle.net/10132/177
Appears in Collections:29

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10132/177

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback