HEART Logo HUTE Logo

HEART Hyokyo Institutional Repository >
S 事務局 >
s.3 報告書 >
「理論と実践の融合」に関する共同研究活動成果報告書 >

Files in This Item:

File Description SizeFormat
takano.pdf474.85 kBAdobe PDFView/Open
Title: 発達障害のある生徒へのナラティブ・インタベンション・ガイドブックの作成
Other Titles: A Guidebook of Narrative Intervention to Students with Neurodevelopmental Disorders
Authors: 高野, 美由紀
有働, 眞理子
武田, 博子
上田, 直子
タカノ, ミユキ
ウドウ, マリコ
タケダ, ヒロコ
ウエダ, ナオコ
TAKANO, Miyuki
UDO, Mariko
TAKEDA, Hiroko
UEDA, Naoko
Keywords: ナラティブ
発達障害
マルチセンソリー・ストーリーテリング
narrative
neurodevelopmental disorders
multisensory-storytelling
Issue Date: 2016
Publisher: 兵庫教育大学
Description: 平成28年度「理論と実践の融合」に関する共同研究活動実績報告書
URI: http://hdl.handle.net/10132/17587
Appears in Collections:「理論と実践の融合」に関する共同研究活動成果報告書

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10132/17587

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback