HEART Logo HUTE Logo

HEART Hyokyo Institutional Repository >
A 学校教育研究科 >
a.2 紀要 >
兵庫教育大学研究紀要(~49巻) >
48 >

Files in This Item:

File Description SizeFormat
AA119847890480002.pdf16.1 MBAdobe PDFView/Open
Title: 保育者の共感と子ども の集団への参加過程 : ラーニング・ストーリーが描き出す子どもの集団参加への状況分析
Other Titles: Empathy of Kindergarten Teachers and Process of Child Participation in Groups: Analysis of Situation of Child's Group Participation as Portrayed by Learning Stories
Authors: 橋川, 喜美代
ハシカワ, キミヨ
Hashikawa, kimiyo
Keywords: 共感
集団への参加過程
ラーニング・ストーリー
empathy
process of participation in groups
learning Story
Issue Date: Feb-2016
Publisher: 兵庫教育大学
URI: http://hdl.handle.net/10132/16149
Appears in Collections:48

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10132/16149

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback