HEART Logo HUTE Logo

HEART Hyokyo Institutional Repository >
S 事務局 >
s.3 報告書 >
「理論と実践の融合」に関する共同研究活動成果報告書 >

Files in This Item:

File Description SizeFormat
rirontojissen2014_katsumi.pdf1.13 MBAdobe PDFView/Open
Title: 小学校国語科「活用型」単元における評価方法の研究 : 学びの価値をメタ化する活動に着目して
Other Titles: The Research on the Method of Assessment for the Unit Utilizing Japanese ability : Focusing the Meta-cognition of the Value for Leaning
Authors: 勝見, 健史
嶋, 公治
村上, 智一
鳥居, 保
カツミ, ケンジ
シマ, コウジ
ムラカミ, トモカズ
トリイ, タモツ
Katsumi, Kenji
Shima, Kouji
Murakami, Tomokazu
Torii, Tamotsu
Keywords: 「活用型」単元
メタ認知
学びの価値
真正の評価
unit for utilizing ability
meta-cognition
value for leaning
authentic assessment
Issue Date: 2014
Publisher: 兵庫教育大学
Description: 平成25・26年度 「理論と実践の融合」に関する共同研究活動成果報告書
URI: http://hdl.handle.net/10132/16142
Appears in Collections:「理論と実践の融合」に関する共同研究活動成果報告書

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10132/16142

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback