HEART Logo HUTE Logo

HEART Hyokyo Institutional Repository >
A 学校教育研究科 >
a.2 紀要 >
兵庫教育大学研究紀要(~49巻) >
28 >

Files in This Item:

File Description SizeFormat
AA119847890280022.pdf1.92 MBAdobe PDFView/Open
Title: 「生き方」を考える「総合的な学習」の単元デザインの具体的方略:生活科との連続性を手がかりとして
Other Titles: 「 イキカタ 」 オ カンガエル 「 ソウゴウテキナ ガクシュウ 」 ノ タンゲン デザイン ノ グタイテキ ホウリャク セイカツカ トノ レンゾクセイ オ テガカリ トシテ
The strategies for designing units in integrated studies for thinking own life:in view of the continuity through life environment studies to integrated studies
Authors: 佐藤, 真
勝見, 健史
サトウ, シン
カツミ, ケンジ
Sato, Shin
Katsumi, Kenji
Keywords: 総合的な学習
生活科
自己に立ち返る
素材価値構造解釈図
学びの転換点
Integrated studies
Life environment studies
consideration with myself
diagram for construction
the turning point in the unit
Issue Date: Mar-2006
URI: http://hdl.handle.net/10132/156
Appears in Collections:28

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10132/156

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback