HEART Logo HUTE Logo

HEART Hyokyo Institutional Repository >
A 学校教育研究科 >
a.2 紀要 >
兵庫教育大学研究紀要(~49巻) >
47 >

Files in This Item:

File Description SizeFormat
AA119847890470012.pdf12.96 MBAdobe PDFView/Open
Title: 小学校若手教員の自覚的成長を促す授業研究の方法 - ポートフオリオの特質を生かした試み -
Other Titles: ショウガッコウ ワカテ キョウイン ノ ジカク テキ セイチョウ ヲ ウナガス ジュギョウ ケンキョウ ノ ホウホウ - ポートフォリオ ノ トクシツ ヲ イカシタ ココロミ -
A Lesson Study Program for Conscious Development of Young Elementary School : An Experiment Utilizing Portfolio
Authors: 勝見, 健史
カツミ, ケンジ
KATSUMI, Kenji
Keywords: 鑑識眼
授業研究
ポートフォリオ評価法
熟達教員との「対話」
重層的な解釈
educational connoisseurship
lesson study
portfolio assessment
“conference” with expert teacher
multilayered interpretation
Issue Date: Sep-2015
Publisher: 兵庫教育大学
URI: http://hdl.handle.net/10132/15598
Appears in Collections:47

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10132/15598

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback