HEART Logo HUTE Logo

HEART Hyokyo Institutional Repository >
E 連合学校教育学研究科 >
e.2 紀要 >
教育実践学論集 >
16 >

Files in This Item:

File Description SizeFormat
AA114330270160013.pdf11.7 MBAdobe PDFView/Open
Title: オーセンティック・ラーニングに依拠した理科授業が科学・理科学習態度に与える効果 -小学校第5学年理科「天気の変化」を事例として-
Other Titles: The Affective Improvement on Science Learning with the Authentic Learning : A Case Study in the fifth-Grade Class of the Weather Change
Authors: 小川, 博士
松本, 伸示
桑原, 不二朗
平田, 豊誠
オガワ, ヒロシ
マツモト, シンジ
クワハラ, フジオ
ヒラタ, トヨセイ
Ogawa, Hiroshi
Matsumoto, Shinji
Kuwahara, Fujio
Hirata, Toyosei
Keywords: Authentic Learning
Affective Improvement on Science Learning
Elementary Science Class
Weather
Issue Date: Mar-2015
URI: http://hdl.handle.net/10132/15456
Appears in Collections:16

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10132/15456

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback