HEART Logo HUTE Logo

HEART Hyokyo Institutional Repository >
A 学校教育研究科 >
a.2 紀要 >
兵庫教育大学研究紀要(~49巻) >
45 >

Files in This Item:

File Description SizeFormat
AA119847890450003.pdf21.39 MBAdobe PDFView/Open
Title: 保育記録から見た学びの生成と保育者の共感的見守 り -テ・ ファリキとラーニング・ ストーリーを通して-
Other Titles: ホイクキロク カラ ミタ マナビ ノ セイセイ ト ホイクシャ ノ キョウカンテキ ミマモリ ーテ・ファリキ ト ラーニング・ストーリー ヲ トウシテ 
The Creation of the Learning and the “Sympathetic Observer” Stance of the Nursery Teacher from the Observation Exemplars : The Application of Te Wh?riki and Learning Stories
Authors: 橋川, 喜美代
ハシカワ, キミヨ
Hashikawa, Kimiyo
Keywords: 学びの生成
保育者の共感的見守り
テ・ ファリキとラー ニング・ ストーリー
the creation of the learning, ,
“sympathetic observers” stance of the nursery teacher
Te Wh?riki and Learning Story
Issue Date: Sep-2014
URI: http://hdl.handle.net/10132/14494
Appears in Collections:45

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10132/14494

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback