HEART Logo HUTE Logo

HEART Hyokyo Institutional Repository >
A 学校教育研究科 >
a.2 紀要 >
兵庫教育大学研究紀要(~49巻) >
44 >

Files in This Item:

File Description SizeFormat
AA119847890440023.pdf11.43 MBAdobe PDFView/Open
Title: ラーニングコモンズ導入期における学生の空間利用状況 : 定点観測からの探索的検討
Other Titles: ラーニング コモンズ ドウニュウキ ニオケル ガクセイ ノ クウカン リヨウ ジョウキョウ : テイテン カンソク カラ ノ タンサクテキ ケントウ
Students' use of space during the introduction period of learning commons : An exploratory study by using a fixed-point observation
Authors: 野中, 陽一朗
横山, 香
中間, 玲子
宮元, 博章
丸毛, 幸太郎
山中, 一英
古川, 雅文
ノナカ, ヨウイチロウ
ヨコヤマ, カオリ
ナカマ, レイコ
ミヤモト, ヒロアキ
マルモ, コウタロウ
ヤマナカ, カズヒデ
コガワ, マサフミ
NONAKA, Yoichiro
YOKOYAMA, Kaori
NAKAMA, Reiko
MIYAMOTO, Hiroaki
MARUMO, Kotaro
YAMANAKA, Kazuhide
KOGAWA, Masafumi
Keywords: ラーニングコモンズ
学習支援
定点観測
learning commons
learning support
fixed-point observation
Issue Date: Feb-2014
URI: http://hdl.handle.net/10132/11043
Appears in Collections:44

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10132/11043

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback