HEART Logo HUTE Logo

HEART Hyokyo Institutional Repository >

Browsing by Author ヒラタ, トヨセイ

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 2 of 2
Issue DateTitleAuthor(s)
Mar-2015オーセンティック・ラーニングに依拠した理科授業が科学・理科学習態度に与える効果 -小学校第5学年理科「天気の変化」を事例として-小川, 博士; 松本, 伸示; 桑原, 不二朗; 平田, 豊誠; オガワ, ヒロシ; マツモト, シンジ; クワハラ, フジオ; ヒラタ, トヨセイ; Ogawa, Hiroshi; Matsumoto, Shinji; Kuwahara, Fujio; Hirata, Toyosei
Mar-2012理科授業における場面解決型の作問指導における思考過程 : 問題推敲時の思考が問題に表出されることによる表現力としての評価可能性の検討平田, 豊誠; 松本, 伸示; ヒラタ, トヨセイ; マツモト, シンジ; HIRATA, Toyosei; MATSUMOTO, Shinji
Showing results 1 to 2 of 2

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback